reklamlar

haberler

manşet haberler

Personel Sağlık Personeli Sağlıkçılar PersonelSaglik.NET

26 Temmuz 2017 Çarşamba

Flaş! Kurban Bayramı Öncesi Müjdeli Haber Geldi

Flaş! Kurban Bayramı Öncesi Müjdeli Haber Geldi


Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba,  Bakanlığının 1. haftasında vatandaşların yüzünü güldürecek açıklamalarda bulundu. Bayramda hem üretici hem tüketici hem de kasapları memnun edecek fiyatlar gelebileceğinin sinyalini verdi.


Gıda , Tarım ve Hayvancılık Bakanı Ahmet Eşref Fakıbaba'dan kurban bayramı öncesi müjdeli haber. Fakıbaba,  kurbanlık fiyatlarıyla ilgili kendisine gelen soruları yanıtladı.  


Fakıbaba, "Fiyat söylemiyorum ama yavaş yavaş piyasanın oturduğunu görüyorum. Kurban Bayramı'nda hem üreticinin hem tüketicinin memnun olacağı bir şey planlıyoruz.Ben istiyorum ki hem üreten hem tüketen hem esnaf hem kasap hem bu işle uğraşan insanlar, gerçekten mutlu olsun ama bu işi bilmeyen, sadece parası olduğu için bu işe girip para kazanmak isteyenleri mutlaka elimine etmek zorundayız. Bu işi babadan, atadan meslek olarak yapan, sanayisini yapan, eti satan, tüketen insanlara saygımız var. İnanıyorum piyasa mutlaka oturacaktır." dedi. 


 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Haberdata.com Güncel Son Dakika Haberleri